Thursday, August 7, 2008

not feeling well la dis week

isnin

ke kelas spt biasa

ptg mcm biase maen frisbee.

weee..

mlm lak member ajak lepak planet

saya pon follow la sbb nk enjoy punye pasal

last2 tak jadi lak, just lepak mekdi jew

thn nk balik dah kol 1

so saya mls nak bertekak ngan mak gad

saya decide lepak smpy subuh je ngan member..



selasa

smpy umah dlm kol 6 pg

terus masuk bilik tido smy kol 11 pg

kol 12 g class till 2pm

dlm kul 3 g BM COE sbb nk derma darah (konon)

g ngan ecah, last2 saya pitam, lemah satu badan

dem!! nak derma, tapi tak de kekuatan, takot sgt...

kamon la sha... adoiiiiii!!!

ecah n munirah da semangat nk ponteng class semata-mata nak derma darah

saya plak tibe2 mabuk, pening pale tgk org kene cucuk..

huwaaaaaaaa....sob2, takot seyh

TAPI NAK!!

sushi, shin chan, teri, mustalmee n jerm da bg semangat da kat saya

saya still rase cam nak pengsan gak,

takpe la korg,

thanks...

nanti kite dah ready kite derma la ea...

huhu..

thn ptg mcm biase gak maen frisbeeeee...

heeeee...

best maen frisbee hari nie

puas2

sbb dpt disk

kohkoh...;p




mlm selasa

saya ade miting unicomm serv kat Masjid

byk btl program saya join, koh2

sem nie saya active dgn program nmpk nya

kalo tak leh handle salah ko la eh sha, ko kan TAMAK!! lols~~

tapi takpe la

at least saya tak pk kan sgt bende yg sllu merungsing kan fikiran saya...

abis miting dlm kol 11mlm...

huuuuu....

letey...




rabu

ke kelas spt biasa

ptg semangat nak maen frisbee nih

siap letak kat status YM! kol 2.30 ptg

"::ptg nie nak maen fisbee::"

semangat berkobar-kobar tuh

tetibe perot sakit, pedih, dem!!

sakit giler seyh....!

$!$@^#&%*&^*% ...

so tak jadi la maen frisbee...

sedey, sob2~~

sakit perot smpy ke tgh mlm

thn g umah ecah sapu2 ubat

thn mkn panadol, pehtu tido awal..




khamis aka hari nie

class pack dari pg smpy petang

sib baik ade gab

thn 1st time saya PONTENG CLASS kol 2-4ptg tadi (lab spm)

hehehe

satu sbb ujan

thn sbb hari nie penyakit lain lak dtg

bdn rase tak sehat, lemah jer

kepala berat, rase mcm nak demam, muke pucat lesi hari nie, serabai jew, tak sekacak cam biase

lols...kehkeh...

thn now saya type entri nie pon saya still lemah badan lagi




esok aka jumaat

sok hari jadi mak

tak sabar nak balik pelok mak

makkkkk, along rindu mak

last week along mimpikan mak

dlm mimpi tu gempa bumi

thn along nanges pelok mak...

tiba2 saya sedar dari tidur mmg saya betul2 menangis

 teresak-esak, tersedu-sedu

mak, along tak sabar nak jumpe mak

along dah lama tak jumpe mak... 




sabtu n ahad

dis weekend my kazen kawin

so saya n family balik sabtu nie sampai ahad

tema colour nani kate hijau

baju raye 2 tahun lepas saya pakai balik

tader mase nak tempah lain...

"shah, kamu nak kawen da, kalo tak dulu maen konda kondi same ngan dyg."

masing2 da besar, da ada kehidupan masing2

dah rancang masa depan masing2

nk tunggu nani lak kawin

tak sabar nak tgk my close2 kazen nie kawin

ngan sape lah agaknye

nina,ko ngan aku sape kawen dulu ek...hehehe

liza dah tunang....

erm, dlm masa 2 or 3 tahun nie sume akan berubah

semua akan ada life n maybe family masing2...

persoalan nya, adakah aku dah bersedia??

urmmm...cepat nya masa berlalu...

apa2 pun congratulation shah.

congratz jugak kat liza, wawa, sharmila n akan datang adda...

can't wait to see u adda, muahhh!! 

erm...erm...end of story 4 dis week!! lols~


No comments: