Monday, October 13, 2008

bengang pada si bangang!

ni aku post entri bengang pada si bangang...

seorg teman kolej yg pada awal sem punya la semangat gile babi syial!! bagos gile budak nie, group leader la katakan! tapi bile personal problem dah bawak masok keje, tanggungjawab tu da tak de, sllu cancel meeting, sllu dtg lmbt, sllu delay keje, sllu buat keje last minit, haishhhh....aku da push nie weiii, ape dia jawab?

"ala...cool la sha, rilex sudeyyy" rilex kepala hot ko sengal!

aku tanye "bg la kitorg buat apa2 yang patut?" (part kitorg da buat nie, die cuma copy n paste je, tu pon tak siap2 gak, bile kitorg offer nk buat...

die jawab "takpe...i bole buat sorg, sikit je nie..." walanehhh...leader la katakan...kene la dgr ckp!

skit dia tu mengambil masa 3 bulan utk menyiapkan report yg sebanyak 17 pages...(yg sbnrnya tak siap2 gak lagi!)

sepatutnya presentation last week, tapi cancel...ouhhh lega, sbb keje byk tak siap lagi, so dgn angkuhnya dia berkata:

"ala....sempat nia, next week baru present, nk kejar ape? (oke kite tgk)

dan...pagi tadi sepatutnya kami presentation tapi...

  • report tak print lg
  • report tak de no page
  • slide tak print 
  • slide tak baca lagi
  • slide tak complete
  • slide panjang berjela mcm karangan

semua nya sbb report dan slide ade pada die (janji nk email, tak email2 pon!), dan die datang class stgh jam lambat, dan tak masuk class, dia duduk atas kerusi empuk di luar class sambil godek2 lappy, dan dgn slumber call suruh kitorg keluar n pegi runner print report, dehel??

oke mmg aku sgt2 marah! (tu yg ber aku2 nie! lalala) bukan aku je marah, group member lain pon marah! bengang! tanduk sume da kuar, muka ketat! dem!dem!dem! SUMPAH aku tak nak satu group ngan ko da pasnie! trimas!

3 comments:

Anonymous said...

saye sedar saye ketua kumpulan yang tak berkaliber :(

sasha.hamzah said...

pulak dah....bila la kite satu group ea ikan pari? muhahahaha...

Anonymous said...

sape bdk ni?
mesti laki kan
cam kenal je