Tuesday, July 22, 2008

pk bukan2 jer aku nie, haishhh!!

takpe2, masih awal lagi utk buat andaian

skrg nie mcm2 saya fikir ttg dia, dia tu lah, dia nie lah

maybe saya je yang pk bukan2

baru 3 hari renggang

ade 2 kemungkinan

samada akan kembali normal lepas nie

atau kitorg akan renggang selama-lamanya

just wait n see k sasha

rugi nya kalau hilang kawan mcm dia

perbincangan kami ahad petang hari tue mmg betul2 memberi kesan buat kami

segala rahsia terbongkar, damn!

susahnya nak terima, saya yang start hari tue

kalau saya tak start sure tak jadi mcm nie

tapi sekurang-kurangnya kami lega bila dapat luahkan ape yang kami rasa

cuma susah nak lupa...nak tunggu sampai hari ahad nie ape jadik

yang penting saya nak enjoy

nak ajak abg zaki poya2, smlm abg zaki call

merajuk ngan aku pulekkk, dia kate dayang sombong

nak tunggu abg call n msg baru abg tau berita dayang

adeyh.. ye lew, jum2 lepak...rindu lew

dah lama tak lepak ngan abg, lols~~

No comments: