Friday, July 18, 2008

my uniten's bestfwen!

erm,kalo kat uniten saya ade 4 orang best fren, semua lelaki....hehehe...
1st, issey, 2nd abg shin chan, 3rd abg zaki, than tonyyyyy.....
love u guys...;)

abg shinchan and tony
always share everything with me, diorg lah peneman jogging saya, peneman shopping saya, abg shin chan sgt2 pandai pilih baju yang sesuai utk saya, berjam2 saya shopping dgn dia, sib baik dia ok, bila saya balik umah saya puas hati sgt dgn barang2 yang saya beli, dia pandai beri pendapat dan semangat utk saya kurus, kamon abg, lets jog, jog jog n jog....yeahhhh...;p tony pon sama, sllu bg smgt utk saya kurus n sllu teman saya jogging, dia ajak saya swimming, tapi tak tau la bila saya free, kalo leh saya nak swimming dgn dia esok, sbb esok open utk lelaki n pompuan, tapi esok saya nak g pd ngan akasha plak, tak pe lah next time saya mesti g swim jugak, dah lama saya tak swimming....
weee...;p

saya rapat dgn abg zaki
sejak saya msg dia "abg, jgn lupa lirik tau" hehehe....sejak msg tu kami mula rapat, kami gi concert alleycats senandung semalam di istana budaya, 1st time g istana budaya, cantik nyee..best nye okestra..saya rasa mcm berada di zaman 70's (even time tu saya tak wujud lagi,tapi dpt rasa la plak zaman lama2,hehehe) saya terbuai dgn suara david yang masih lunak, 
abg zaki dan 2 org kawan nya dah hanyut dgn kelunakan suara david, saya pulak menangis kerana lagu2 alleycats sgt menyentuh hati saya. thn after abis concert kami gerak ke ampang, mkn di bora ombak, woww...romantik nye tmpt nie, seriously, kalo saya nak buat weeding, maybe saya nak buat di sini, sebelah je ngan sports planet ampang, nanti guest yang dtg weeding saya bleh la maen futsal pastu...kekekeke, merepek je, actually kalo saya buat kat situ mmg weeding saya ala2 garden gitu, fuhh..best2!! last 2 weeks abg zaki bawak saya g waterfall dgn family angkat dia, best picnic, mula2 konon tak nak mandi la kan, dah abg zaki asyik ajak, saya pun ape lagi, mandi, pastu tak nak naik2, kekeke...abg zaki buat istana pasir, cantik...;) thanks abg2 ku...mwahhh!!

No comments: