Sunday, July 20, 2008

mungkin kali terakhir bersama nya...

tadi saya jumpe dia, dia pick up saya dari komuter serdang, than lepak dlm kete dpn murni,lama jugak kami borak,
saya pandang muka dia puas2, sbnrnya kami dah lemau gak lepak lama2, tapi tak tau knp susah btl saya nak lepaskan dia..

saya syg sgt kat dia, saya takot jadi apa2 kat dia,tanpa pengetahuan dia, saya ambik keputusan utk tak contact dgn dia lagi, saya nak dia fokus dlm pelajaran dia, masa depan dia dan keluarga dia, begitu jugak dgn saya, saya tahu susah utk saya lepaskan dia..

tapi saya terpaksa demi utk kebaikan dia dan jugak saya, mungkin mula2 kami akan susah nak terima, tapi lama2 insyaAllah ok..

dia tak tahu yang saya tak akan contact dia lagi, dia tak tahu yang saya susah nak lepaskan dia tadi sbb saya tak akan jumpa dia lagi lepas nie, saya ambik keputusan nie dlm diam..

u, jaga diri u baik2 yer, i tak nak pk pasal u lagi, i tak nak ade masalah kemudia hari, i nak enjoy life i kat sini, tak nak pk pasal relationship lagi, semoga dapat jumpe u lagi mase masing2 dah bersedia utk bersama..selamat tinggal u..

No comments: