Saturday, December 29, 2007

Sambungan....Disebalik tabir birthday ana heus


Adeiii..tak ley nak tido la pulak, aku sambung balik la..hehe..
sebelum acara calit menyalit, JayZuan n the geng balik...kitorg hadiahkan diorg kacang...haha... thanks so much kat JayZuan n the geng sbb susah payah dtg,
bukan dekat tau, diorg dari ipoh,even sgt penat tapi diorg datang jugak, than on time pulak tue....bagus btl diorg nie!! thanks again korg!!
And then acara calit menyalit mmg tak kan abis kat situ jer...
aku ngan mia buat2 muka tak bersalah menempek kek kat muka diorg,
niera yg byk calit kek kat aku...demmit!! hahaha..
bufday girl pon bole tahan kene kan kitorg gak...huhu..
lepas JayZuan balik, Jay aka Asyraf main kan guitar utk
bufday girl, kami semua sgt n amat terhibur,
tapi kitorg semua tak bleh nak concentrade lagu sampai
abis, sbb ader jer yg menganggu,lawak la,calit kek la...haha...
tapi lagu2 yang b nanyikan utk ana semua best2...
layan jerk...thanks so much b!! sgt2 sporting!!
lagu dinyanyi kan hingga pukul 2.30 pagi...
lagu hujan,couple,andai (ana kate lagu feveret die) semua b goreng!!
Acara last sekali time semua nak balik...semua bagi hadiah kat ana, ana dapat byk sgt hadiah...(jelesnye...nak jugekkk) hahah...sori ana, sha ngan jay tak sempat nak beli hadiah, hadiah kegembiraan nie je lah yg mampu kitorg beri...heeeheee.
k lah...thanks so much to all of u...muaxxxxxx!!!! bye,c ya...


1 comment:

Anonymous said...

takder hadiah pun takper..aku dah dapat hadiah yang paling best dalam dunia..iaitu korang..kawan-kawan...aper yg korang buat tuh semua dah cukup nak heppikan aku..thanks..