Wednesday, January 7, 2009

wakakakaka...benda paling mls nk buat aku buat jugak...

pada mereka2 yg tagged saya, sori ea lambat, siyes saya nk buat, tapi dunno how to start, ni 2nd time i buat...oke2...read dis..lols

TaGGed by Sushi
1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
bende ea...erm..all my stuff..haha, senang

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
oww, semua benda saya beli dgn sendiri, jarang family bayarkan, last saya beli barang ape ea, haa...saya beli souviner for all my bestie..saya beli di langkawi n penang

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
bora ombak kot..lalala

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
isyaAllah 4eva, amin..

5. Adakah anda dilamun cinta?
nahh

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
B&W Alamanda

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Ayat2 cinta..lols

8. Apakah nama penuh kamu?
sasha hamzah sudey..ngeh2

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
mak

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
chuck bass (am adore him!)

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
issey,tony,zakwan,akasha,hasrul,nina,addawiyah,shrek

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
yeap2, saya tak suka org basuh baju saya

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
beach, bali maybe, shopping, paris la...erm...byk lagi la..can't list all...hehe

14. Pelukan atau ciuman?
of coz hug!hee

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
she's really kind person
sushi gila bola!
good looking
silent
serious

16. 8 perkara yang amat saya gilai
1. shopping!!!!!!!!!!
2. someone!
3. karaoke...sing song
4. internet!! surfing2..
5. fesbuk!
6. shoes, handbag
7. futsal (xreti main pon, saje suke sepak2 angin...ngagaga)
8. football match

17.8 perkataan yang sering di ucapkan
hey u
ea
hee
lols
nite2
chak!
okie dokie

alrite dear
hello

hahahaha...mmg sllu aku sebut words nie...hehehe

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
ea? takdek2, sume bace slide notes from lec je, baca paper n magazine ade la..hahaha

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
1. Aaliyah - Miss you (dedicate 4 all my old fwen)
2. Once - Aku Mau
3. Leona Lewis - Better In Time
4. Alicia Keys - No One
5. Jason Mraz ft Colbie caillat - Lucky
6. Laluna - selepas kau pergi
7. Eric Clapton - Tears in heaven
8. Taylor Swift - Love Story

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1. jujur
2. sabar
3. something secret
4. nite life
5. Licen L (Motorcycle)
6. Format PC (lols baru nak blaja) kekek
7. Cobol
8. Accounting..when i work 4 3 month at Marcus Evans KL

20. Mari men'tag' 8 orang lain.
1. Si gadis salsa
2. Nandos
3. Affy Ronan
4. Mr.pluxzy
5. Shafie Mactel
6. Jerm Mosh
7. Zaki
8. Liza

No comments: