Tuesday, October 14, 2008

bad-bad attitude

bad2 attitude..
lalalala...
my bad : if ber YM bersama rakan2, sllu chatting stgh jalan,
reply lmbt YM rakan, tak jawab langsung pun ade...
reason: bkn sengaja syg2 ku, kadang2 tak de dpn pc, kadang2 sedang menonton
gossip girl berkali-kali, kadang juga di atas katil beradu memelok bantal bucukk...
pc saya tak de dlm bilik, tapi di luar, so agak sukar skit la sbb saya sllu berada
di bilik bersama katil tercinta..;p
my bad : kalo org lambai or senyum saya sllu buat tak tahu, buat muke tanpa sebarang reaksi
reason : saya rabun, saya mmg tak nmpk, bukan sengaja tak membalas senyuman, sori guys...:(
my bad : retainer yg sudah hampir 3 tahun bersama sllu saja tidak dipakai!
reason : penyakit M datang, sbb tu la tak pakai.dem!
my bad : dulu suka bukak lagu kuat2, now slow2 jer...lols
reason : sbb saya agak kurang pendengaran skit,
hehe..other reason sbb sumtimes saya tak suka
sunyi2, sbb kalo sunyi mula la saya jiwa kacau, tapi kadang2 suka jugak layan2
perasaan sambil dgr lagu2 romantis, haaa...time nie lagu slow2 beb! hee..
my bad : suka buat hal sendiri!
reason : tak kacau org

1 comment:

Anonymous said...

>1 tips kalo ber-ym, jika kita kelam kabut macam mane pun, kite pilih status yang boleh buatkan kawan kite paham. Contohnye, busy, stepped out, be right back. jadi kalo kite diam skurang2ye diorang leh paham situasi kite.