Tuesday, July 22, 2008

hello diri sendiri!

gud morning sasha!

pukul 9.30pg saya kelam kabut nak ke kelas, bukak file, tgk time table

(dlm keadaan nk cepat nie, takot tertinggal bus kol 9.35)

dlm situasi mcm tu korg pon tau la kan

nak kejar lagi 5minit.. pehtu saya tgk

jadual saya dgn macho nye manunjukkan class saya sbrnya

pada pukul 12tghr, wat da FUN! adeyh, wat happend to u sasha??

adakah saya bersemangat

nak ke class atau saya sedang b'mimpi, saya nak tido cam tader mood

so saya nak wat keje apa2 yang patut lah..

best gak bgn awal nie, bley saya plan ape saya nak buat hari nie

okeh, bye, sblm saya benggong baek saya start keje saya, da...

mlm nie nak post entri lagi, entri yang aku sendiri bace

kahkahkah....

bye sasha...yoshhhh!!


gud afternoon sha..;)

ok sambungan, skrg kol 11 pg, saya dapat berita yang tatau

la nak kata gembira ke tak, class saya kol 12 nie cancel

damn! tapi taper, nk buat keje...

sasha buat keje tau, jgn buat benda lain

promise?? promise?? yee..promise..

bye diri sendiri!


everning cha...;p

hola diri sendiri, baru balik dr miting dgn jerm, bob n endah

miting successfull, even mula2 blur2 jer sume tatau nak buat ape

but jumpe gak solution..

alhamdulillah, now baru balik

tensen dow!! hari nie tak dpt nak jogging..

hehehe, kueh markonah perlu dibelai lama2, ble da kene belai lama2

mak ai, gebu siot, mesti habis kueh markonah

hehe...pehtu, kol 7 teman shi bukak pose kat upten

after dinner trus ke coe miting..

erm, nk buat keje lah! after buat keje kite post lagi ea..

bye diri sendiri!

No comments: