Monday, July 21, 2008

hari nie buat ape? esok? lusa? benda yang sama ke?

hari nie saya buat ape yer, erm...dia msg saya, tapi saya tak reply, saya dah tekad ke ea? takpe la, saya buat utk kebaikan dia...erm...dan jugak saya, knp saya tak rasa apa2? kental nye saya...kehkeh

2day a lots of activities yang saya buat, pagi ke kelas, tghr lunch wif mia, azril, pami and tony, ecah n munirah sampai lambat, mia kene masok keje dah, kejap je lepak ngan die, ade masa kite lunch same lagi k dear..;)

thn balik umah siap sedia dgn markonah donut, kol 6 tony amik, than saya g hantar donut ke ilmu pastu turun ke tasik.... joggingggggggg...weeeee, 5 round saya balun, hasilnye badan saya terasa sengal2 skrg, adeyh...

balik on9 jap than buat sit up 100x, adakah saya memaksa diri, takpe lah, asalkan saya dapat ape yang saya nak, plan mlm saya plak nak menelaah, menyalin notes ecah,

tapi sushi menjerit2 memanggil di irc sbyk bape kali saya tatau "tekatekiiiiiiiiiii', saya: ye2 sushi nape? sushi: mlm nie kol 8.30 ade miting robogamez, adeyh, saya tgk jam dah menunjukkan kol 8.15, mandi tak lagi nie, taper la, saya siap jugak, bgt jugak dgn sushi,

kol 8.45 kami gerak, sampai2 sume org berpecah, wat da hel, da abis miting ker, saya dan sushi blur, tahan sorong ahmoi nie tanye ape jadik? miting abis? ya, miting da abis, now masok group masing2 bahagi keje, errrr...blur2, mana saya nak g nie, aku nmpk director, tuan director, kami perlu kemana ya? owh...nasib, dia tunjuk kan kami jln kebenaran dan kami jumpa dah group kami, ok, bincang2, tup2, kol 9.30 abis miting,

alrite balik umah saya lepak dpn pc cam biase, tadi tido jap, than now baru bgn, nie lah yang saya buat hari nie lepas saya kebenggongan smlm, yoshhhh....

rase kuat dan kental la plak, kacak la sasha...keep it up!! mwahhhh, kish ma self!! hekhek...;p

No comments: