Saturday, July 26, 2008

blogger aka teman fantasy

wahhh... rupa2nya saya tak perasan berjam2 saya membaca blog org yang tidak dikenali, sgt best blog mereka, saya merasa seperti ada geng di alam fantasy, blogger2 yang saya tak knl seakan sama perasaan mereka dgn apa yang saya rasa, saya seperti tidak keseorangan, saya berkongsi perasaan dgn blogger2 yang saya tidak kenali, mgkin cara baru saya utk tenangkan fikiran adalah membaca blog mereka yang pada saya boleh membina semula kejatuhan diri saya, keremukkan hati, kecelaruan emosi dan fikran saya terasa lapang. saya rasa tidak keseorangan lagi, kalau kita ada cara, insyaAllah kita boleh lakukan walaupun tanpa siapa2 disisi, 

persamaan saya dgn sebahagian blogger2 yang lain:
-mereka jugak tidak ramai kwn
-mereka jugak mempunyai penyakit hati
-mereka jugak mempunyai penyakit rindu
-mereka jugak ada kawan yang kwn mkn kwn

senang cerita saya sependapat dgn mereka2, mereka buat saya gelak membaca entri2 lucu mereka, mereka buat saya berfikir sejenak dgn entri musabah meraka...

yang penting skrg, saya dah ada kawan fantasy, kawan yang saya tak kenali, kawan pengubat hati, kwn dunia IT dan technology. saya akan cari lagi jalan yang leh buat saya hapi even saya feel lonely...sape2 yang sunyi, try lah buat cara saya, mana tau anda pun sependapat dgn saya ke...heee...ok nak continue baca entri...;)

No comments: