Friday, July 18, 2008

bintang hati :i.c.e.y:

haa, ni la bintang hati yang saya nak cite tue, selain nina, adda, akasha n hasrul..

icey la yang paling rapat dgn saya skrg nie,urm?my new bf?org rumah baru ke?(bak kata pa'an).hehehe..

no lah...kitorg just best fren 4 eva... more thn bestfren, less thn bf, tgh2, n he so special 4 me..

Allah dah tarik nikmat saya bila dia putuskan saya dgn seseorg dan gantikan dgn yg baru yg menjadi penyelamat dari saya menangis seperti dulu. die buat hidup saya tak sunyi, dia sllu teman saya, walau pun kami jauh, tapi sentiasa keep in touch, thanks 4 being my bestfren dear...

sbb lain saya senang dgn dia is die sgt2 jujur, susah nak tipu2, saya plak secara automatic terus jadi mcm dia, walau apa saya buat, walau saya keluar dgn siapa, saya akan bgtau dia, saya tak pernah tipu dia, saya sangat senang dgn hidup saya skrg, tak dibelenggu dgn penipuan lagi, alhamdulillah,

hidup saya semakin lama semakin aman, saling percaya mempercayai,
itu lah yg saya cari dlm persahabatan,syukur pada tuhan, tanpa dia sedar sbnrnya dia dah mengajar saya erti kejujuran dan tak mengharap pada sesuatu, thank god....;)

icey mengajar saya utk tidak mengharap pada sesuatu. saya geram gak mula2, tapi lama2 saya senang dgn cara nya, saya juga rasa tenang n tak mengharap lagi pada apa2. 3 bulan saya bercuti, dia tak pernah bosan menemani saya, segala masalah kami kongsi bersama.

satu lagi keistimewaan dia, dia dapat rasa perasaan saya dari jauh,
waktu tu saya tgh sedih rindu kan ex saya, saya tak tahu knp tiba2 saya igt kan dia, then

icey msg saya"dear, u ok hari nie?"

saya reply "ya, i'm ok, why?"

icey reply "nuthing,i dpt rasa mcm u tak ok, if u rindu ur ex, sms la dia, tanya khabar dia"


seriously saya tersentak time tue, mana dia tau saya tgh sedih? mana dia tau apa yang saya pk? tapi saya tak ngaku pon yg saya rindu ex saya, saya just bgtau dia yang saya ok. icey, u istimewa, u dapat baca perasaan i dari jauh, walau pun u tak rase mcm tue, u rase kebetulan jer, tapi tahla, i rase u lain dari yang lain..:)

lagi satu dia dapat tau bila saya keluar tanpa bgtau dia,

icey msg "u kat ne dear? u kat luar ea?"

sasha reply "owh ya, sori, i lupe nak bgtau u
yang i kat luar"

icey reply "its ok my dear, u g mane? ngan sape? take care ea..."


dia sllu tanya saya g mane, dia sllu tanya saya
keluar dgn sapa, dan die sllu suruh saya jaga diri, even saya nak g lunch dgn kawan2 pun die suruh saya jaga diri, kami tak pernah putus sms even sehari,

urm..ada org tak suka sllu sms, mcm rasa terkongkong,
tapi saya suka, rasa dekat je dgn org yang saya sayang...nasib baik dia tak bosan, kalau dia bosan nanti, tak tau la saya nak sms ngan sape lagi...;p

tapi saya dah set dalam fikiran saya, kenikmatan yang ALLAH beri nie, takkan kekal sampai bila2,
dia akan tarik jugak nikmat nie suatu hari nanti, jadi saya tak tahu berapa lama saya akan merasa keselesaan ini. saya redha kalau saya tak rapat lagi dgn icey lepas nie, cuma saya berdoa pada tuhan supaya berjumpa org yang seperti
issey lagi suatu hari nanti, mungkin future husband saya seperti dia, mana tau kan?? amin..;) thanks 4 everyhing icey..mwahhh!!

No comments: