Wednesday, January 2, 2008

Happy bufday adik2 twins ku....muax!! Boy masuk standard 1!!

Happy bufday adik2 ku sayang...Fara Emelia n Fara Emeza...i love my sis so much!!! da besar da adik2 aku nie,dah form 3 dah...esok hari pertama diorg masuk sekolah,naek form 3 kene bgn pagi..takmo malas2...hahaha...tadi aku call girl(emelia) wish happy bufday,ija(emeza) dah tido sbb sok sekolah,girl baru nak tido.Than another best thing is adik tunggal lelaki aku Ameer Danial masok darjah 1...ala comel nyer,camner la die masok sekolah sok...kakak2 die semua girl's school,time adik aku yang danial nie pulak pecah rekod masok sekolah campur...haha...camner la ek die masok sekolah...die nanges tak...? kalo leh aku nak hantor die g sekolah esok...nak tgk reaksi muka die...nak hantar die g kantin,nak teman die sehari suntuk kat sekolah...boy,sok along call boy k,muaxxx!! dah masok darjah 1 nie jgn jadio noti boy lagi,jgn asyik nak maen jerk,nanti kene marah dgn cikgu baru boy tahu...hahah...4 org adik aku masok sekolah,lagi sorang adik bongsu pompuan aku,syamimi..dah nak masok darjah 4 dah pun,tahap 2...jgn maen2 tau mimi,bljr pandai2.hehe..to adek2 ku yang ramai nih..along sayangggggggggg sgt kat korang..muax!!!

No comments: