Thursday, January 10, 2008

external h/disk at mid valley

tadi aku,jay,nasrul n tengku fifi gie mid valley sbb nak survey guitar nasrul, kebetulan pulak nak tgk external hardisk yg aku nak beli,aku pk nak survey jer la...rupe2nye beli terus...haha,klaka..
takpe2 yang penting aku puas hati,aku tak jadi beli external h/disk, aku beli hardisk terus termasuk casing. thanks fifi for advice,hehe,dgn harga yg murah aku dapat 160GB dgn harga RM160 plus casing RM60, so semua RM220...erm,ok la tue kan...amat puas hati,160GB tue...macam2 leh sumbat,keke..bak kate jay masok keretapi pun boley..kekeke...
lepas aku tgk 160GB,apek tuh tunjuk aku 250GB dgn harga  RM225 plak,aku da teringin nak beli yg 250GB tu,tapi bajet aku pun sbnrnye 200 jer,than atas nasihat b n fifi,aku beli jer la 160GB,kire besar amat dah nie,taper la..huhu..than sebelum beli kitorg semua mkn sizzling,sedap2~
lepas tue balik naek train,dlm train jay check kotak external h/disk yang aku beli,die tgk USB cabel tader,adoi...aku ngan jay amik keputusan patah balik ke mid valley utk amik USB cabel tue,HANGIN jew....bebel2 aku, da la penat..huhuu..
than sian kat nas n fifi tunggu kitorg kat stesen serdang,sejam gak arr diorg tunggu,than kitorg sampai je diorg senyum,sejuk ati kitorg,risau gak takot diorg marah,huhu...thanks so much fifi n nasrul...hehe...and expecially b sbb sanggup patah balik dgn sha amik USB cabel tuh...huhu...
ape2 pun hidup aku penuh dgn warna warni skrg, maybe sbb da ade duit kot,so macam2 bende aku leh buat,than kwn2 yg best...syg bgt kat my big2 family nih...muah2!!!

No comments: